Česta pitanja – Hotel za pse

Trebam li rezervirati unaprijed?

Za ljetnu (01.06-23.9), skijašku (1.12-15.02) sezonu i praznike preporuka je napraviti rezervaciju. Rezervacija se ostvaruje uplatom cijelog iznos unaprijed. Kod uplaćenih cijelih iznosa moguća je refundacija u visini 70% iznosa ukoliko nas obavijestite o poništavanju rezervacije najmanje 10 dana unaprijed. Kontaktirajte nas telefonom ili mailom kako biste dobili izračun cijene i ostale podatke i osigurajte mjesto u hotelu svom psu!

 

Koliko unaprijed trebam rezervirati?

Za boravke tijekom ljetnih mjeseci (srpanj, kolovoz, rujan), skijaške sezone (prosinac, siječanj,veljača) i za praznike obično smo bukirani već mjesec dana unaprijed. Za sve druge periode nas možete obavijestiti dan ili dva unaprijed o svom dolasku.

 

Primate li štence?

Primamo i štence, ali samo ako su počeli primati cjepiva i ako se vaš veterinar slaže.

 

Što ako moj pas nije steriliziran?

Ukoliko vaš pas nije steriliziran on ipak može boraviti kod Montyja ako je njegovo ponašanje nenametljivo ili ako rezervirate paket Mister Big kojim je predviđen individualni smještaj i tretman svakog psa. Na taj način će vašem psu i drugim psima koji borave kod Montyja boravak i dalje biti siguran i ugodan.

 

Trebam li vas posjetiti sa svojim psom prije prvog boravka u hotelu?

Ako planirate put dulji od 3-5 dana, raspitajte se kod nas bi li trebali doći k nama na upoznavanje prije konkretnog ostavljanja psa u hotelu. To je preporučljivo ako imate izrazito starog psa ili posebno zahtjevnog psa.

 

Kako će izgledati boravak mog psa u hotelu?

Nijedan dan kod nas nije jednak, baš zato jer se svi naši gosti razlikuju pojedinačno, i svaki put tvore novu grupu. Generalno gledano, želimo da svaki pas što manje osjeti razdvojenost od svojeg vlasnika stoga se prilagođavamo svakom gostu i njegovim pojedinačnim potrebama. Psi spavaju noću u udobnim, prostranim boksevima gdje mogu imati jastuke, deke, svoje zdjelice s hranom i vodom, te igračke. Boksevi se nalaze u hotelu koji je klimatiziran i opremljen TV-om. Danju ih prema kompatibilnosti (mužjaci/ženke, mali/veliki psi, karakter) i ovisno o vremenskim uvjetima, vodimo u 3 šetnje i puštamo ih da se igraju u našem ograđenom vrtu. Ponekad vrt zauzmu veći psi, i zabavljaju se čitavo popodne, a mali psi se mogu zajedno igrati u hotelu i uživati na kauču i foteljama. Ponekad, nažalost nemamo niti jedan par ili grupu za igru jer se psi jednostavno ne slažu, a mi to ne forsiramo.

 

Kako izgleda dan u hotelu za pse?

Pogledajte raspored* dnevnih aktivnosti koje očekuju vašeg psa ovisno o naručenoj usluzi:
od 8:00 do 09:30 – jutarnja šetnja
od 09:30 do 11:00 – prvi obrok
od 11:00 do 17:00 – igra, odmor i druženje, kratke šetnje, boravak vani
od 17:00 do 19:00 – igra, odmor i druženje, kratke šetnje, boravak unutra
od 19:00 do 20:00 – drugi obrok
do 20:00 do 23:00 – duga šetnja, odlazak na spavanje
*raspored će se prilagođavati vanjskim uvjetima (visoke/niske temperature/kiša/snijeg)

 

Što je apartman Mr.Big?

Pansion Mr.Big, koji podrazumijeva individualni smještaj i tretman rezervirajte ukoliko imate psa izrazito velike pasmine, kuju koja se tjera, ili ako vaš pas više voli boraviti sam nego u psećem društvu ili ga želite počastiti zasebnim ‘apartmanom’. Apartman je izdvojena prostorija velika 10 četvornih metara, sa odvojenim ulazom. Opremljen je lijepim kovanim krevetom ručne izrade, i podnom prostirkom. Apartman ima svoj televizor (prema raspoloživosti) i grijalicu/ventilator.

 

Što sve trebamo donijeti prilikom ostavljanja psa?

Slobodno donesite sve što mislite da bi Vaš pas volio imati uz sebe i što mislite da će ga podsjećati na Vas i na dom. To mogu biti omiljene igračke, deka, jastuk ili čitavi krevet. Imajte na umu da se nešto od toga možda neće kući vratiti u originalnom stanju, uostalom, mi imamo sve, pa putujte ‘light’. I ne zaboravite njegovu knjižicu!

 

Kad je check in, mi putujemo jako rano ujutro?

Check in je od 9:30. Naravno, ako se dogodi da putujete ranije od toga, i da niste u mogucnosti to izbjeci, mozemo se dovoriti za raniji termin. Vanredni termini (WildCard*) se dodatno naplacuju sukladno cjeniku, a nismo im skloni jer nasi gosti moraju odgoditi svoju jutarnju setnju za onoliko vremena koliko provedemo s vama..

 

Kako naplaćujete i kad je check out?

Naplata teče od dana kad dovedete psa, bez obzira u koliko sati, pa svaki dan do zadnjeg dana. Radnim danom: zadnji dan boravka se ne naplaćuje ukoliko psa preuzmete do 09:30h. Check out je od 9:00 do 09:30h. Naplatiti će se i tekući dan ukoliko psa preuzimate nakon 09:30h. Nedjeljom je check out nešto kasnije, te smo na raspolaganju od 10:00 do 11:00h, zadržavamo pravo ne davati (WildCard) termine izvan radnog vremena kako za check in, tako ni za check out.. Na praznike ne primamo vlasnike, već se samo bavimo gostima hotela, i trudimo se i njima pružiti ugodne blagdanske trenutke.

 

Kako radite na praznike?

Hotel radi neprestano tijekom čitave godine, osim godišnjeg odmora, ali ne primamo vlasnike na Božić, Uskrs i Novu Godinu, a na Badnjak, staru godinu, Praznik rada i Uskrsni ponedjeljak primjenjuje se nedjeljno radno vrijeme, tako da savjetujemo da planirate svoj putni itinerar s ovime na umu. Hvala na razumijevanju.

 

Tko može preuzeti psa?

Psa možete preuzeti samo Vi ili osoba koju ste imenovali odnosno ovlastili u upitniku!

 

Kada mogu doći po psa?

Psa možete preuzeti tijekom check-outa od 9:00 do 9:30 ili tijekom redovnog radnog vremena, od 9:30 do 17:00h radnim danom i subotom, a nedjeljom od 10:00 do 11:00h. Molimo Vas da nam se najavite prije nego dođete. Uz prethodan dogovor i nadoplatu za WildCard sukladno cijeniku možemo dogovoriti neko drugo vrijeme ako je moguće, ali bili bismo Vam jako zahvalni kad bi se držali radnog vremena, hvala na razumijevanju..

 

Što ako se moj pas razboli tijekom ili nakon boravka u hotelu?

Naš hotel nije odgovoran za sve bolesti, pogotovo infektivne prirode, za koje se ustanovi da su nastale prije dolaska u hotel, a pas je na prijemu izgledao dobro jer se nalazio u inkubacijskom periodu bolesti, kada se bolest klinički ne manifestira i ne može se dijagnosticirati. U ovakvim slučajevima hotel će se pobrinuti da pas posjeti veterinara i da prima terapiju, čije troškove će snositi vlasnik. Također nećemo snositi odgovornost za probleme proistekle iz zdravstvenih stanja koje je nemoguće predvidjeti, spriječiti, dijagnosticirati i tretirati (stanje šoka, anafilaktičkih i drugih alergijskih reakcija, moždani i srčani udar i druga slična hitna stanja čiju će procjenu obaviti veterinar). U ovakvim slučajevima hotel će se pobrinuti da učini sve što je potrebno kako bi posljedice stanja bile minimalne i da vlasnik bude obaviješten i uključen u sve odluke koje se tiču terapije.

Facebook By Weblizar Powered By Weblizar